Liefdevolle acties

Hier vindt u een overzicht van alle acties die zijn georganiseerd om aandacht te vragen voor SMA en geld op te halen voor Emilia. Wij zijn deze mensen ontzettend dankbaar en waarderen het enorm dat zij hier zoveel tijd, energie en liefde in hebben gestoken. Het minste wat wij kunnen doen is ze via deze weg nogmaals bedanken en ze in 't zonnetje zetten.

Enveloppenkraam

Tijdens de jaarlijkse vrijmarkt, deze keer gehouden op 6 mei 2017 in het centrum van Leerdam, werd een enveloppenkraam opgezet. De opbrengst daarvan ging naar de stichting Hoop voor Emilia en er waren leuke prijzen te winnen. Het was een enorm succes want ondanks dat om 9.00 uur werd gestart, waren om 12.00 uur alle enveloppen al verkocht! Geweldig!

We willen de volgende lieve schatten hartelijk danken voor hun bijdrage: (en natuurlijk iedereen die heeft geholpen en/of een envelop heeft gekocht):  Ruurd de Jong, Marian van Houwelingen, Esther van der Wee, Nel de Jong/van Weenen, Hans de Jong, Amanda de Jong en Koos Guis

matteo VAN DER GRIJN helpt emilia

Matteo van der Grijn heeft in het tv-programma 'Weet ik veel' een fantastisch bedrag bij elkaar gespeeld voor Emilia!

sponsorloop Floris radewijnzschool

Leerlingen van de Floris Radewijnzschool waren zeer begaan met Emilia en wilden haar graag helpen. Zij hebben met de door hen georganiseerde sponsorloop het bedrag van 2513,74 euro opgehaald! Wat een succes!

FLESSENVOETBALTOERNOOI HEERENLANDEN COLLEGE

De ouders van Emilia zijn oud-leerlingen van het Heerenlanden College. Het Heerenlanden College wil(de) hen en natuurlijk Emilia steunen in de strijd tegen SMA dus organiseerden ze een flessenvoetbaltoernooi.

ALBOE.NL

Kim Jacobs, mede-oprichtster van de leukste mama blog van NL, heeft een blog geschreven en een vlog gemaakt met haar ontmoeting met Emilia. Haar doel: SMA bekendheid geven.

level10 challenge

Met de uitdaging binnen enkele weken super fit te worden, is een groep fanatiekelingen super hard gaan sporten. Het doel is bereikt en daarmee het prachtige bedrag van 291,50 euro voor Emilia!

CAST "LA FAMIGLIA" helpt

De cast van tv-serie "La Famiglia (NPO1), met o.a. Joke Bruijs, Teun Kuilboer en Hein van der Heijden, heeft het mooie bedrag van 200,- euro bij elkaar verzameld en gedoneerd aan Emilia. Grazie!

nemesis airsoft squad

Op 13 oktober 2016 heeft Nemesis Airsoft Squad een benefietskirm georganiseerd en een bedrag van 475,- euro opgehaald.

bloemenmarkt

Op 28 september 2016 is er een bloemenmarkt georganiseerd voor MCD Leerdam (supermarkt). Een gedeelte van de opbrengst is naar Emilia gegaan.

fietstocht door kypad

Op 10 september 2016 heeft KYPAD (Kiwanis Young Professionals Alblasserwaard Drechtsteden) een fietstocht georganiseerd. De opbrengst van 925,- euro is aan Emilia gedoneerd (t.b.v. de bus).

oproep oud-gtst actrice

Elly de Graaf, bekend als Rosa uit de populaire serie Goede Tijden, Slechte Tijden vraagt via een online video om hulp voor Emilia.

ven2cops

Op 18 juni 2016 heeft Ven2Cops een proloog georganiseerd voor het sponsoren van onderzoek naar stofwisselingsziekten. Men heeft besloten een deel van de opbrengst aan Emilia te schenken. Hier zijn we enorm dankbaar voor!

glasstadmars

Op 28 mei 2016 is een wandelmars georganiseerd om aandacht te vragen voor SMA. Een paar kilometer wandelen is voor velen onder ons zo vanzelfsprekend. Maar voor Emilia niet.

rock city chapter

Zestig leden van motorclub Rock City Chapter deden op 7 mei 2016 mee met de landelijke actie #eSMAfette van het Prinses Beatrix Fonds. Er is 3079,- euro opgehaald voor onderzoek.

Taarten

Deze prachtige taarten zijn gemaakt door Chantal. Met al haar liefde en energie heeft ze met deze taarten het fantastische bedrag van 130,- euro opgehaald. Bedankt!

Hart for her leerdam

Hart for Her heeft als missie vrouwen fysiek, sociaal en mentaal in balans te brengen. Het siert deze dames dat ze hierbij aan Emilia hebben gedacht. Een bedrag van 110,- is opgehaald!